Auto Europe

  • NORGE
  • Kontakt våre bilutleiespesialister

    HERTZ BILUTLEIE UNDER COVID-19

    • 9.5
    • 9.2
    • 9.6
    • 9.6
    • Total vurdering
    • Effektivitet i skranken
    • Bilens stand
    • Håndtering ved avlevering
    September 02
    Bra
    August 20
    Ingen betjening på Oslo lufthavn Gardemoen Lørdag alt er automatisk som fungere dårlig Bra bil når man endelig fikk den
    August 17
    servicevennlig og effektiv - løsningsorientert og hyggelig
    Les mer

    Kunngjøring fra Hertz

    Leiebil med Hertz under koronakrisen Hertz' ledelse og internasjonal presse har fredag 22. mai gjort oss oppmerksom på at Hertz søker konkursbeskyttelse i henhold til kapittel 11 av USAs konkursbeskyttelseslover. Dette tillater selskapet å fortsette å handle normalt, men samtidig restrukturere og reorganisere gjelden sin. Vær oppmerksom på at mange amerikanske selskaper, inkludert General Motors og National/Alamo Car Rental har kommet gjennom en status som kapitel 11 med suksess.

    Konkursbeskyttelsen gjelder bare driften i USA. Hertz-driften og franchisepartnere i andre land påvirkes ikke av denne avgjørelsen, og fortsetter å handle som normalt.

    Dette betyr at for Auto Europe sine kunder går driften som vanlig. Auto Europe fortsetter å overvåke situasjonen, og dersom det blir nødvendig at en kunde må endre bilutleier på grunn av konkurs, vil vi kontakte gjeldende kunder i god tid før leien og organisere et passende alternativ.

    Helse- og sikkerhetstiltak for en leiebil med Hertz under covid-19

    The Hertz Corporation er et datterselskap av Hertz Global Holdings Inc., som driver bilutleie under merkevarene Hertz, Dollar, Thrifty og Firefly, på omtrent 10 200 lokasjoner inkludert franchiser i Nord-Amerika, Europa, Karibien, Latin-Amerika, Afrika, Midtøsten, Asi, Australia og New Zealand. The Hertz Corporation er en av verdens største bilutleie, som er grunnen til at Hertz-merkevaren er en av de best kjente i verden.

    Auto Europe er stolte over sine partnerskap verden over med kjente bilutleiere som Hertz. Disse sterke partnerskapene gir oss muligheten til å tilby kunder kunnskapsrik sørvis til de beste prisene. Med Auto Europe kan du stole på over 60 års ekspertise og støtte før, under og etter leien. Med oss er det enkelt å booke et kjøretøy på vår trestegs søkemotor online, eller over telefon på +49 89 120 89 270 Bestill din leiebil med Hertz under koronaviruskrisen med Auto Europe og start bilferien din uten bekymringer!

    Leiebil Hertz - Sikkerhetstiltak for å beskytte kunder fra koronavirus

    Alle Hertz-lokasjoner har vanlige åpningstider. Helse- og sikkerhetstiltak for kunder og ansatte som er til stede, og situasjonen med koronaviruset (covid-19) følges tett for å holde tritt med de siste retningslinjene fra regjering og lokale helseautoriteter. Hertz har også iverksatt flere tilleggstiltak i kjøretøysrensprosessen for å forhindre og redusere risken for infeksjon.

    Tiltak og prosedyrer for rensing

    I tillegg til de vanlige dagsrutinene, har vaskerutinene for hver leiebil med Hertz under covid-19 blitt intensivert og inkluderer vask av innsiden og utsiden av kjøretøyet. For eksempel gis ofte berørte overflater som ratt, girspak, skjermer og dørhåndtak ekstra oppmerksomhet og blir grundig vasket med godkjent desinfeksjonsmiddel under klargjøringsprosessen for kjøretøyet før hver utleie. Hvis Hertz får vite om en infisert sjåfør eller passasjer, blir kjøretøyet tatt ut av flåten og satt i karantene i en viss periode.

    Helse- og sikkerhetstiltakene nedenfor følges av de ansatte på alle Hertz-lokasjoner

    • Alle kontaktoverflater, som ratt, girspak, dashbord, skjermer, håndtak, setebelte, nøkler og så videre renses grundig med en miks av såpe og vann.
    • Vann, såpe og klær byttes regelmessig.
    • Engangsprodukter, som papir, kastes ofte.
    • Etter transport og parkering av kjøretøyet, renses alle kontaktoverflate en siste gang.
    • Før leie, renses alle nøkler med en rengjøringsagent eller desinfeksjonsmiddel.
    • Engangshansker brukes i klargjøringsprosessen.
    • Under et vanlig skift (8:00 - 16:00), renses alle kontaktoverflater ved desken to ganger.

    Nytt: Introduksjon av de nye "Hertz Gold Standard Clean"-seglet

    Se etter "Hertz Gold Standard Clean"-seglet på alle kjøretøyene til Hertz. Med disse merkene kan du være trygg på at du er den første personen som får tilgang til kjøretøyet etter en fullstendig desinfeksjon.