" Bra som vanlige. "
" Alt gikk som forventet "
Total vurdering: 10 Effektivitet i skranken: 10 Håndtering ved avlevering: 10 Bilens stand: 10
" Ingen. Forskjellen på AVIS og Auto Europe er ukjent for meg. "
" Jeg var ekstremt fornøyd med express-systemet for henting og levering av bilen. Dette gjør at jeg vil velge AVIS neste gang også. Men bilen hadde feil både ved blinklys som ikke virker, og vindusviskere som ikke virket. Dette var alvorlige feil, som ikke kan aksepteres. "
Total vurdering: 7 Effektivitet i skranken: 10 Håndtering ved avlevering: 10 Bilens stand: 1
" Leier bare bil gjennom Auto Europe, enkel og greit å bestille, samt gode priser. Terningkast 6. "
" Bil i meget god stand, men veldig dårlig rengjort. Måtte vaske frontruta samme kveld som jeg hentet ut bilen. Måtte også fylle ADblue samme dagen som jeg hentet bilen.Men selve bilen var i veldig god stand. "
Total vurdering: 8 Effektivitet i skranken: 10 Håndtering ved avlevering: 10 Bilens stand: 10
" God søkeside med god oversikt over tilbud i leiebilmarkedet. "
" Alt gikk greit, "
Total vurdering: 10 Effektivitet i skranken: 10 Håndtering ved avlevering: 10 Bilens stand: 10
" Ok experienced. Stop announcing insurance package when i ve already said No to this "
" Good "
Total vurdering: 9 Effektivitet i skranken: 9 Håndtering ved avlevering: 9 Bilens stand: 10
" I am a regular customer for 20 years and missing good offer from you for the coming period "
" I have only Nice thing today about the car but the picking up Service at the AirPort was turbulent an not vel organized "
Total vurdering: 10 Effektivitet i skranken: 10 Håndtering ved avlevering: 10 Bilens stand: 10
" Lett å booke bil "
" Litt for mange skader på bilen som ikke var registrert. "
Total vurdering: 8 Effektivitet i skranken: 8 Håndtering ved avlevering: 9 Bilens stand: 6
" Smooth.. "
" Smooth... "
Total vurdering: 9 Effektivitet i skranken: 9 Håndtering ved avlevering: 10 Bilens stand: 8
" Jeg/vi leier ofte bil på flyplassen Marseille-Provence, gitt at vi har hus i området, en times tur med bil unna. Vi benytter oss da av den gode oversikten vi får gjennom AutoEurope ad priser og type biler. Med andre ord: vi er godt fornøyd, men har erfart at "høy status" for et utleieselskaper (f.eks. AVIS) ikke nødvendigvis betyr høyere kvalitet enn mindre og i utgangspunktet billigere selskaper. "
" Bilen var ok, bortsett fra ett viktig negativt aspekt: den luktet intenst sigarettrøyk. Vi ble fortalt at det var mange småskraper på bilen, uten at disse ble spesifisert. Ergo måtte vi ta mange bilder for å gardere oss. Jeg mottok leiepapirene per e-post da vi hentet bilen (ba spesifikt om det), men mottok ingen bekreftende e-post etter avlevering. Det er lite tilfredsstillende da vi ved en tidligere anledning på samme flyplass (ikke AVIS) ble avkrevet 2 ekstra dagers leie etter at bilen var blitt levert i henhold til avtalen og vi heller ikke da fikk en skriftlig bekreftelse på dette. Heldigvis var AutoEurope hjelpsom og ryddet opp i dette, men erfaringen har gjort at vi nå ønsker skriftlig bekreftelse på at bilen er levert og at alt var i orden. "
Total vurdering: 3 Effektivitet i skranken: 10 Håndtering ved avlevering: 3 Bilens stand: 4
" Jeg har leiet bil gjennom Auto Europe i mange år, hvilket i seg selv betyr at jeg er godt fornøyd. Men det ville vært en fordel om de relevante lånedata som gitt til Auto Europe også var elektronisk tilgjengelig hos Avis, slik at jeg slapp at bryderi med navn, hjemmeadresse, e-post og telefon i skranken til Avis. "
" Mye unødig tidsbruk med registrering av data, til tross for at jeg leiet bil hos dem for et år siden og derfor burde stå i deres register. Vanskelig å forstå hvorfor mine lånedata fra Auto Europe ikke kunne leses direkte av Avis. Mest alvorlig mangel: jeg mottok aldri kopi av kontrakt på epost etter å ha fått nøkkel til bilen, og heller ikke kopi av avsluttet kontrakt, dvs kvittering, etter å ha avlevert bilen. En ting er at man ikke lenger mottar papirkopi i skranken, men det blir uakseptabelt når man heller ikke mottar elektronisk oppfølging -- og da særlig bevis for at bilen er blitt avlevert i god stand. "
Total vurdering: 2 Effektivitet i skranken: 3 Håndtering ved avlevering: 5 Bilens stand: 8
" Skiltingen på terminal 2 i Nice kunne vært bedre. Dette gjelder både henting og levering. "
" Hyggelig betjening. "
Total vurdering: 8 Effektivitet i skranken: 9 Håndtering ved avlevering: 8 Bilens stand: 9
" Bra. "
" Veldig bra bortsett fra noe forvirring med utlevering. Vi fikk beskjed at nøkkelen var i bilen og det var det ikke. Måte bytte bil og det gikk tid på det. "
Total vurdering: 8 Effektivitet i skranken: 5 Håndtering ved avlevering: 10 Bilens stand: 10
" Svært bra men ingen hjelp etterat Goldcar påsto at jeg manglet forsikringer på leiebilen og lurte på meg en utgift på €120. "
" Ingen kø da vi ankom. Alt gikk greit men ønsker et medlemskort der mine data ligger slik at jeg ikke behøver å oppgi alle data på nytt "
Total vurdering: 10 Effektivitet i skranken: 10 Håndtering ved avlevering: 7 Bilens stand: 10