" Håper at vår «klage» på Hertz blir videreformidlet. Ellers bra! (Leier bil 3-4 ganger pr år og er avhengig av at alt går smertefritt) Mvh Saut "
" Ser ut til at de vil ta inn litt ekstra ved å etterkreve bensinpenger. Opplyser ikke antall liter, heller ikke literpris. Tar et udefinert beløp (leiebil juli/august) Vi leverer alltid bil med full tank. Da vi hentet bilen sist (30.08) viste bensinmåler litt under hvit strek. Da vi sa ifra, var beskjeden at måler «viste feil» og at tanken var full!!!! Da vi leverte bilen igjen, sto måler på samme stedet som ved henting, men da var det ikke «feil»med måleren, men at tanken ikke var full!!! Vi protesterte til ingen nytte, til tross for at vi har bilder av det. Har også kvittering på kjøp av bensin. "
Total vurdering: 5 Effektivitet i skranken: 5 Håndtering ved avlevering: 3 Bilens stand: 5
" Jeg er fornøyd. "
" Alt gikk greit og fort. "
Total vurdering: 8 Effektivitet i skranken: 10 Håndtering ved avlevering: 8 Bilens stand: 7
" ok "
" Ved innsjekking kom vi 3/4 time før tidspunkt vi hadde bedt om å få utlevert bil. Vi måtte vente med innsjekking til etter at vi hadde avtale om bil. Det føles feil å bestille og betale for overtagelse av bil i god tid og deretter først måtte stå i kø for å sjekke inn etter at vi hadde avtale om å overta bil. "
Total vurdering: 8 Effektivitet i skranken: 5 Håndtering ved avlevering: 9 Bilens stand: 7
" Alt fungerer meget bra . "
" Ved avlevering ble vi bedt om å fremvise kvittering på full tank. Dette var ikke opplyst om tidligere og etter vår mening fullstendig meningsløst da dette ikke ville kunne gi en sikker indikasjon på om drivstofftanken var full eller ikke. (kvitteringen i seg selv kunne man fått av en hvilken som helst person som fyllte drivstoff ved flyplassen). Denne praksisen er ikke hverken fornuftig eller på noen som helst måte en sikker sjekk av drivstoffmengde på tilbalelevert kjøretøy, og bør avvikles. "
Total vurdering: 8 Effektivitet i skranken: 10 Håndtering ved avlevering: 5 Bilens stand: 7
" Det var hyggelig service, men det var lang ventetid "
" Det var hyggelig service, men det var lang ventetid "
Total vurdering: 10 Effektivitet i skranken: 7 Håndtering ved avlevering: 10 Bilens stand: 10
" Veldig imøtekommende og service instilt. "
" Det meste fungerte greit, men... bilen var direkte skitten innvendig - ingen eller lite rengjøring. Personen som tok imot bilen ved retur nevnte at vi ikke var de første som hadde bemerket dette, prøvde å kontakte Hertz person i skranken, men de var ikke i service mode denne dagen så jeg fikk ikke vist bilde av tilstanden før vi selv vasket bilen innvendig. "
Total vurdering: 8 Effektivitet i skranken: 9 Håndtering ved avlevering: 7 Bilens stand: 4
" oki "
" Bilen var bestilt til kl 12. Flyet landet 11 som ventet og flight var oppgitt til Hertz. Jeg var ved Hertz skranken kl 1115 men fikk beskjed om at det ikke var mulig å få bilen før kl 12. Måtte derfor vente til 12 og så gå i skranken på nytt. "
Total vurdering: 3 Effektivitet i skranken: 1 Håndtering ved avlevering: 10 Bilens stand: 10